Hur f-n kan man bli blockad från Svenska Dagbladet

Den frågan ställer jag mig varje dag sedan jag blev det. Jag har ju inte ens varit särskilt kritisk till SvD. Eskilstuna Kuriren där emot har fått mycket kritik från min sida men där har jag inte (ännu) blivit avstängd.

Jag är förvisso gift med en datordoktor men inte ens han kan fixa detta. Jag är paria, en icke önskvärd läsare helt enkelt.

Hur gick det här till? Den som kan svara på detta vinner fina priser så fort jag kan …….

Detta är inget annat än tokcensur.

Ann-Sofie

Kärlek rätt och slätt

Nu firade jag och PeO fjärde julen tillsammans och jag kan bara konstatera att jag älskar honom mer än någonsin.  

I dag hade PeO bjudit in sina styrelsekamrater till en liten glöggfest och det gjorde inte saken sämre.

Jag kan bara konstatera att inte nog med att han är världens bästa man han är också ett socialt geni :-)

Ann-Sofie

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.