Strömstedt och kvinnorna

Niklas Strömstedt hade tydligen sin ”kväll” i går och jag skojade lite på Facebook med en rubrik om att han inte tog på sig ansvaret för alla fåglar som fallit döda från skyn.

Nu blir han kritiserad för att inte ta upp sina kvinnor under programmet. Men hallå! Om Niklas Strömstedts kvinnor vet vi redan allt, eller?

Det som är intressant med denna tv-serie är för min del att det knappast är nyheter. Visst kommer det fram en och annan liten detalj men dessa personers liv har ju gått varv på varv i media redan.

Programmen har dock ett underhållningsvärde som jag inte har något emot. Men det blir lite patetiskt när kvällspressen slår upp detta som stora nyheter.

Ann-Sofie

PS. Det är sant att jag och Niklas Strömstedt var i Gambia samtidigt, vi bodde dock inte på samma hotell och han var där med Efva och jag med Dennis, men ändå DS.

