Almedalen via twitter

Jag är i Jämtland och får ta del av händelserna i Almedalen via twitter och facebook. Det är ganska intressant även om jag har valt vilka jag vill följa så det blir ju en viss vinkling på det hela. Jag följer dock människor från både det blå och det röda laget så  helt ensidigt blir det inte.

Det som slår mig är att de borgerliga talarna verkar lägga mycket av sin talartid på att mer eller mindre smutskasta det rödgröna gänget, främst socialdemokraterna.

Man försöker smutsa ned S med SD vilket är löjligt. Dessutom tror jag ingen går på det. Björklund gav sig på MPs klimatpolitik vilket måste ja varit ett genidrag, vad har han själv för klimatpolitik förutom att sjunga kärnkraftens lov?

Avslutar med ett klipp från twitterflödet:

Skärmavbild 2013-07-05 kl. 19.41.07

1 kommentar

  1. […] Fler som skrivit: Peter Johansson, Alliansfritt Sverige, Roger Jönsson, Ann-Sofie Wågström […]


Sorry, the comment form is closed at this time.

Comments RSS