Länge sedan

Jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva här den senaste tiden. Har inte haft någon inspiration utan nöjt mig med twitter och facebook. Nu måste jag rycka upp mig helt enkelt.

Det kom till mig i dag när jag läser några moderaterns inlägg på twitter. De har något de kallar för Sverigedagar i Göteborg.

Appro på det femte jobbskatteavdraget skriver Maria Abrahamsson en harang. Hon skulle bara veta vad vi får höra när vi är ute och knackar dörr. Pensionärer, sjuka och arbetslösa känner sig milt sagt förfördelade.

Skärmavbild 2014-04-04 kl. 15.35.20

Så har vi nästa inlägg om att Anders Borg äger. JOJO! han är snarare ägd med tanke på hur han lånar pengar till sänkta skatter. Anders Borg borde få Göran Perssons bok, Den som är satt i skuld är icke fri.

Skärmavbild 2014-04-04 kl. 15.35.38Ann-Sofie